buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Trött och ångest..

Kategori: Allmänt

Ååh va jag är trött nu va, de är inte mänskligt att gå upp såhär tidigt varje dag :( M är jätte trött eftersom hon inte är van haha! Vi gick och la oss igen efter frukost, funderar på att smita ut på en promenad.. Kan ändå aldrig sova efter att jag har ätit, ingen ide att ens försöka.. Sen så fick jag rätt mycket ångest nu eftersom M åt mindre än mig till frukost, jag vill typ att alla ska äta dubbelt så mycket som mig hela tiden. I början när jag kom hem från sjukhuset tänkte jag varje gång någon inte följde mitt matschema exakt att dom hade en ätstörning, hur friska dom än var.. Jag förstår att se inte är så men kan ändå inte låta bli att må dåligt över de :( Slänger in en fin bild från igår.

Kommentarer

  • Mary säger:

    Sv; Ja vist är det! Underbar natur!*-* :) åh har du med varit där! Var du där under vinter eller sommaren?

    Ha en fin onsdag!
    /Mary

    2012-08-08 | 11:00:51
    Bloggadress: http://mymary.blogg.se

Kommentera inlägget här: