buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Fotboll och annat skojj!

Kategori:

De var verkligen jätte roligt att träffa alla igen på fotbollen! Har inte insett hur mycke jag saknat de, sånt inser man inte förens man väl är där! Cyklade dit med M, (ja jag vet jag låter som nån gossipgirl kopia)förvånande att mamma lät mig cykla den biten, pappa hade aldrig gjort de! I alla fall så cyklade vi dit tillsammans, hur trevligt som helst! har inte träffat henne på hela sommarn. Sedan efter träningen cyklade vi till havet och badade, väldigt kallt för att va augusti men de funka.. Kände mig så extremt tjock, de känns som att folk förväntar sig att jag ska vara jätte smal eftersom jag har varit inlagd, fastän en stor anledning till varför man blir inlagd är att man ska upp i vikt.. Jaja, tur att jag i alla fall hade fotbollsshortsen på mig så jag slapp visa mina tjocka lår! Sen efter mitt kvällsmål så träffades vi igen och imon ska hon med mig till mitt sommarställe! :) Intressant för henne att testa life of mig i några dar, med matschema och allt. Hoppas verkligen jag klarar de bra dom här dagarna, vill inte få världens ångest attack! Kanske skriver några tidsinställda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: