buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Beslutångest

Kategori: Allmänt

Ååh beslutsångest! Ska jag gå på fotbollen eller inte.. De är frågan.. Förra träningen var bra men de berodde endast på att de va så många som kom. De va ju den första. Men dom andra träningarna som varit, ha de varit få på, och de har varit rejält oseriöst. (jag har inte varit hemma och kunnat gå men jag vet de) Visst sånt är också roligt men jag kommer få sån hemsk panik då. Jag dricker ju extra av en anledning, och den anledningen är inte att jag ska stå still. Jag kommer antagligen inte heller få cykla till träningen som förra gången.. Ååh jag vill ju ha roligt! Varför är jag så jäkla rädd för två glas mjölk (4dl)? Man går inte upp i vikt av de! Eller? Efter några gånger så gör man väll de? Aah, varför får inte jag äta lika lite som alla andra? Dom får äta när dom vill och var dom vill, jag får bara lämna huset under vissa omständigheter.. Och de krävs alltid en himla massa planering innan. Hur blev de såhär?

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Just den här gången gällde det Seroquel och Nozinan.

    2012-08-12 | 20:55:56
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: