buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Finns inte ord..

Kategori: Allmänt

Jag hatar pappa, det måste vara nåt fel på mig att jag har så starka känslor som jag har men jag verkligen HATAR honom. Vill bara att han ska bort, långt bort så jag slipper se honom. Jag tänkte säga dö men de skulle antagligen knäcka mamma och mina syskon. Jag kanske låter känslolös och elak, men de är så jag känner. Jag kan inte riktigt förklara varför, jag bara ogillar starkt alltid med honom. Hela han är äcklig. När vi satt han och jag i bilen så bara fick jag nog, jag satt där back så jag sparkade honom i ryggen, ville bara få ut all min aggression. Han tvär nita och sa att jag va en idiot och slängde min mobil i marken. Egentligen var de väll inte så stor sak men jag fick nog. Där och då struntade jag i om han skulle köra av vägen. Struntade i allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: