buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Skolstart

Kategori: Allmänt

Har börjat nu, 1an på gymnasiet. Känns bra, helt nytt folk, ingen som drömmer en. På min förra skola visste i princip alla om mina problem. En inläggning är inget man ljuger bort så lätt, folk märker att man är borta också..
Nu är det omstart! Får äta med alla andra och ta själv! Jag tycker de har funkat bra dom här dagarna, hur de verkligen har gått får väll vågen avgöra. I vilket fall är jag väldigt glad att jag har fått den här chansen! Att dom tror på mig! Jag ska visa dom att jag klarar detta, för min skull också. Nu jävlar!

Kommentarer

  • Sussi säger:

    Det är skönt med en nystart, nya människor som inte vet om ens förflutna och därför inte dömer. Hoppas att det kommer fortsätta i rätt håll för dig! :D

    2012-08-23 | 16:13:45
    Bloggadress: http://rage-blackout.blogspot.com
  • Amanda säger:

    hoppas det kommer funka i fortsättningen också

    2012-08-31 | 19:17:12
    Bloggadress: http://thefairytaleaboutmylife.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: