buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Mätt

Kategori:

Igår va en jobbig dag, jag va så fruktansvärt mätt hela dagen vilket gör de många gånger svårare för mig att äta. För mig är ångesten som värst efter maten, då man blir sådär äckligt mätt. Av läkare och psykologer får jag alltid höra att de bara är inbillning, att de är min hjärna som säger till mig att de är dåligt därför känner jag mig mätt. Eftersom jag aldrig blir hungrig så blir jag inte heller mätt, typ deras filosofi.. Men mina hungersignaler är inte als så körda som dom verkar tro, jag kan känna både mättnad och hunger, mätt är jag mest hela tiden och hungrig har jag väll också varit nångång!

Kommentarer

  • sussi säger:

    mätt kan va ganska jobbigt att vara.
    ja känner mig mätt hela dagarna känner mig aldrig hungrig men snart kommer ja kanske göra de. men nu dricker ja även näringsdrycker på dagarna med. men ja hoppas ja snart blir av med dom.
    går du på någon ätstärningsenhet?
    kram och kämpa på

    2012-08-06 | 10:26:39
    Bloggadress: http://susanneskamp.blogspot.com

Kommentera inlägget här: