buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Välkomna!

Kategori: Allmänt

 
Hej! Har aldrig haft en blogg förut så får väll se hur de blir! Tänkte mest att de va ett bra sett att få skriva av sig. Oavsett om någon läser eller ej. 
 
Jag väljer att vara anonym här i bloggen, feg som jag är. Iallafall så är jag en tjej på 15år, snart 16 så snart är de gymnasiet som gäller! Får se hur de blir med de, hoppas på att kunna börja nu i höst som alla normala människor i min ålder. 
Anledning? -min sjukdom. Anorexia. Ogillar skarpt de namnet, jag hatar när någon av läkarna använder de. Jag blir så arg, de är inte bara de jag blir arg för nu förtiden, jag arg jämt. På läkarna, på mamma, på pappa, tillochmed mina kompisar. Antar att jag är allmänt störd. Välkomna till min blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: