buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Anorexia är inget man väljer.

Kategori:

Vissa människor fattar verkligen inte. Vid närmre eftertanke, ingen fattar. Anorexia är inget man väljer, det är en hemsk sjukdom som helt förstör ens liv. Ingen kan vilja något sådant. Ingen. Det är inget rop på uppmärksamhet, isåfall finns de 1000 bättre sätt än att svälta sig själv. Desutom har jag aldrig haft någon brist på uppmärksamhet. Bra mycket bättre slags uppmärksamhet än den jag har nu. Jag vill inget annat än att leva ett normalt liv, jag vill kunna vara med vänner, åka på semester själv, ha en normal skolgång. Är de så mycket begärt? Mitt liv för några få årsedan var så mycket bättre, varför skulle jag då välja något sånt här? Jag insåg inte vad jag hade då..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: