buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Några dagar sedan

Kategori: Allmänt

Skrev ingenting om hur de gick när jag hade en kompis med mig på mitt sommarställe.. Hon va där två nätter och jag måste säga att de gick bättre än vad jag trodde. Jag åt utan krångel och ångesten efteråt var inte så himla farlig. Kan berot på att vi gick mycket och långt, vilket inte uppskattades av mamma och pappa men dom kunde inte riktigt säga något. De var väll mest på mitt initiativ med hon hade inget imot de och föreslog att vi skulle gå längre. Vi gjorde en hel del saker, vattenskidor, fiskade, badade osv. När hon sov en morgon, efter frukost så gick jag ut en sväng. En ganska lång sväng blev det. Älskar att gå långa promenade! Vet inte om det är för förbränningens skull eller om jag verkligen uppskattar själva promenaden. Vilket som så är de något jag försöker göra så ofta som jag kan, har en begränsning på typ 10min så de är inte alltid jätte lätt. Men när ingen ser så..
Tyvärr så var denna en av de promenader som inte förblev oupptäckt.. Mamma hade tydligen ''vittnen'' som hade sett mig långt borta från huset, gåendes i ett raskt tempo. Jag nekade såklart men vad ska man göra, båda visste ju att de var sant. Ibland är de bara att erkänna, sen så kan man ju alltid försöka göra situationen något bättre genom att säga att man bara skulle sitta vid havet en stund.. Längtar efter den dag då jag slipper ljuga så mycket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: