buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Livet leker!

Kategori: Allmänt

Livet är bra just nu asså! Fått så himla mycket förtroände bara helt plötsligt, har lite ångest för att jag inte alltid gör som jag ska.. Igår var jag med en kompis inne i stan och köpte massa grejer, inför skolan var de meningen men så blev de inte riktigt ;) köpte bla en perfym, lite kläder och en övningskörningsskyllt haha! Körde lite på kvällen sen, de gick helt okej, fick igång bileen och körde lite på ettan.
Bara de att jag fåt åka in till stan själv med en kompis gör mig glad, fick äta mellanmålet med henne också!  För första gången hoppas jag inte att siffrora på vågen ska stå stilla och inte neråt, jag vill inte tappa detta nu! Ibland blir jag nästan lite arg på mina kompisar för att de är så lätt att fuska med dom..
Idag på morgonen var jag och åkte skateboard med två kompisar på actionpark, ingen av oss är jätte bra men de går ju. Jag har alltid tyckt de är roligt att åka osånt, gillar även snowboard men jag blev förvånad över hur kul dom tyckte de va! Dom tyckte vi skulle göra de igen! Grymt kul ju :)
Så dom två senaste dagarna har varit toppen! Önskar bara att jag kunde sluta gämföra mig med allt och alla jag ser, måste alltid vara smalast.
 
 
 
 
Och en liten bonus bild på en snygg skateboard åkare och en apa..?
Ryan Sheckler

Kommentarer


Kommentera inlägget här: