buppisbarn.blogg.se

Det är inte lätt, när de är svårt ^.^

Ångest

Kategori: Allmänt

 
Jag orkar inte mer. Jag orkar verkligen inte. Jag orkar inte att allt jag gör är att såra alla. Mamma är ledsen, pappa är ledsen, alla är ledsna. Och de är mitt fel. De är så små saker som utlöser de, små saker blir gigantiska, om och om igen. Kan inte minnas senast det gick en dag utan bråk. Nu senast handlade de om min födelsedag, de här med tårta..
En sån liten sak som blir så stor. Det är min dag och jag vill spendera dagen utan ångest. De är tillräckligt sorgligt att jag inte kan spendera dagen med mina vänner.
Jag får se hur jag gör, kanske äter jag lite tårta så att alla håller käft. Fast tror helt ärligt inte att jag klarar de.. Ångesten skulle bli förstor. De var längesen nu jag senast skadade mig själv. Jag vill inte falla tillbaka. Det blir nog ingen tårta. Jag ska låta min fjäril leva.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: